Våren är kommen





Shit alltså vilket väder det är ute, redan kl 7 på morron när jag var upp och gjorde mat åt gossen så sken solen för fullt..
Men vi somnade om en stund efter han ätit och sov till til 10.30 sen fick han mat igen och så klädde vi på oss och gjorde oss klara för en promenad med Hanna och Wilma :) Vi gick ner på isen och promenerade på isvägen till lilla fisket och tillbaka sen handlade vi på coop en sväng innan vi gick hemåt.. Så det blev en promenad på ca 2timmar, visst är vi hurtiga :) Det var så skönt på isen, alldelens vindstilla och solen värmde så man fick ta av sig jackan, så jäkla härligt!! Det är såna här vårdagar man blir så glad för då vet man att nu går det mot sommar och värme så man slipper all snö och alla dessa kläder man måste dra på sig för att inte frysa..


Nu ligger gossen i gymmet nyäten och nöjd och på spisen kokas det kött som vi ska äta till middag så vi får hoppas det blir mört och gott :)
Ikväll har vi ingenting planerat vad jag vet så jag hade tänkt att vi ska ta och plocka undan lite här senare och kanske även dammsuga..


Vad gör ni idag i detta härliga väder? :)




Kommentarer
Josse

Jaa så underbart att höra :) Hur låg Alwin i hjärtfrekvensen? Hehe intressant att du tror på pojke, min känsla (och Johans) har alltid varit flicka ändå sen jag plussade faktiskt. Men man vet ju aldrig :) Min pappa och morfar pratar bara om pojke, men det är nog bara för att de helst vill att de är det haha. Spelar absolut ingen roll, men det är roligt att spekulera :)

2009-03-18 @ 16:14:52
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
sassan

vad skönt att ni sluppit alla sjukor! vi får hoppas det håller i sig! =)

2009-03-18 @ 18:47:11
URL: http://sassan86.blogg.se/
Josse

Okej :) Ja det ska bli väldigt spännande att se vad som kommer ut sedan :D Ska ju göra ett till ultraljud i v 32 så då måste vi nog blunda vid dom nedre delarna så vi inte råkas se vad det är hihi.

2009-03-18 @ 21:12:48
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0