Lista

Lovar du att vara ärlig? Jepp

Du heter: Emma Helena Strömbäck

Smeknamn: Emma

Låt som när du är ledsen sörjer till? Ingen

Beroende av: Alwin, Jocke och massa dåliga saker

Vem behöver du mest just nu: Min familj och vänner

Vad tror folk om dig? Det vet jag faktiskt inte?

Stämmer det? Beror väl på

Vad får du oftast komplimanger för? Det är lite olika

Vad säger du för att imponera på någon? Brukar inte försöka imponera på folk

Hur imponerar man på dig? Vara sig själv, snäll, omtänksam m.m

Brukar du skratta för dig själv? Mjo

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Ring"

Var bor du? I en 3a i Kalix med mina underabar pojkar

Trivs du där: Jodå men hade inte tackat nej för ett hus lr Luleå

Äger du några converse: Nepp men har gjort

Sprit, cider, vin eller öl: Måste jag välja så cider lr vin

Brukar du bli för full: Händer väldigt sällan, inte för att jag drickar så ofta längre

Vad har du för mobil operatör: Telia

Är du allergisk mot något: Ne

Har du haft sex idag: Nej

Nästa mål i ditt liv: Se våran son växa och utväcklas och må bra

Hur svarar du i mobilen: "Hallå lr Hej"

Vem ringde du senast? Jocke

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Terror undrade om jag var hemma

Antal timmar sömn inatt: 9timmar

Sov du ensam: Nej, med min älskling och så gossen i sängen brevid :)

Brukar du komma i tid: Jag försöker då så ja

När mår du bra: När jag ser Alwin skratta och må bra, då värmer det i hjärtat

När blev du fotad senast: Oj det vet jag inte

Hur känner du dig nu: Hungrig och rastlös

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Gillar inte fötter förutom gossens då

Vad saknar du: Sommaren och massa vänner

Hade du en bra kväll igår: Javisst vi mös på här med tända ljus

Favorit dryck på morgonen: Te lr O´boy

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: Kring elva tolv typ

Är du blyg? Beror på

Sysslar du med någon idrott: Idrott vet jag väl inte men gruppträning och snart gym

Vill du hellre ha mail än brev: Mail är ju ganska smidigt men det kan ju vara kul att få brev ibland oxå

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Säkert

Har du spytt offentligt: Va jag?? :)

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jaa undra

Är du nöjd med ditt liv: Absolut!

Är du bortskämd: Det beror väl på vad som räknas till bortskämd, men jag har ju världens underbaraste lilla familj :)

Vad gör du i morgon: Myser med gossen, promenerar om det är väder och så ska jag ju på ett "möte"

Vad är det värsta du vet? Det finns mkt

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Nog går det väl några hundra sen beror det ju på vad man gör och så

Vad behöver du just nu? Mat och att Jocke ska sluta jobba för dagen

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? ingen aning

Vad längtar du till? Sommaren

Har du bra vänner och äkta vänskap? Det har jag

Vad använder du för shampoo? Silvershampo

Vad är det finaste du fått? Alwin!

En speciell dag du minns: 12Maj 2008 och 12Januari 2009

Hur gammal är du: 21 blir 22 i sommar

Tycker du om någon just nu: Javisst

Om fem månader: Är gossen 7½ månad

Du samlar på: Pengar

Gröna eller röda äppeln: Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på

Gillar du golf: Nej

Vilken tid gick du upp idag: 10

Har du sovit i din egna säng inatt: Joo

Har du strumpor på dig nu: Ja

Vad ska du göra ikväll: Äta middag i Nyborg sen blir det nog att mysa med mina pojkar

Är det okej att gråta: Jaa

När grät du senast: Det minns jag inte

Laddar du ner musik och film från Internet: Ne det är ju olagligt :)

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa hus, resa och spara åt Alwin

Bär du glasögon eller linser: Glasögon när jag kommer ihåg

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Neej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Det beror på när Alwin vaknar

Har du piercing: Jepp 5 och 4 i öronen

Vill du gifta dig: Nja

Vill du ha barn: Har ju våran älskade Alwin :)

Solar du ofta: Ne är blek som en panodil

Är du bra på att laga mat: Nog duger jag

Gillar du att dansa: Jeppski

Är du flygrädd: Nej men det är jävligt tråkigt att flyga

Hur vig är du: Inte speciellt

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Choklad

Tror du på ett liv efter döden: Nånting bode väl iaf hända

Tycker du om sushi: Har aldrig smakat och skulle inte sätta det i min mun

Vad äter du helst när du ser på film: Karra

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du tandläkarskräck: Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Inget utav det för tillfället annars kvälls

Vilken ögonfärg har du: Blåa

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jodå

Biter du på naglarna: Nej

Röker du: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: Just nu 2 men det blir mer

Senaste låt du hörde: Nå i bilen igår

Vad gör du på helgerna: Myser med pojkarna och hälsar på hos folk


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0