Torso






Sådärja då har man varit och träna för första gången på massor med månader..
Så nästa måndag blir det att fara igen och på tisdagen blir det afrodance.. Ska bli kul och se vad man tycker om det..
Får ju som börja med lite lättare träning nu i början så man inte kör slut på kroppen på en gång när man är ovan :)
Ska iaf börja köra pump och spinning sen igen och hade även tänkt träna på nova.. Nu ska alla extra kilon bort bort bort!!



Imorron ska jag till sjukgymnasten igen så då får vi se vad han har att säga om min stackars rygg.. Känns då inte som att det blivit nå bättre iaf..
Ska även på banken och fixa uti Alwins konton som jag öppnade för ett tag sen.. Så blir det väl promenad oxå om vädret tillåter :)
Åhh jag är sugen på att sola oxå men det får jag snällt hålla mig ifrån så länge jag använder zon..


Nu blir det att göra sig klar för sängen och sen läsa lite i min bok innan ögonen faller ihop




Kommentarer
Josse

Jadå det finns kombinerade kort både till tc och nova. Dock bara som årskort men det går att få på autogiro. Årskort tjänar man in snabbt om man tränar 2 ggr i veckan, jämfört med om man köper en-/flergångskort. Träna på! :D

2009-03-10 @ 07:24:05
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0