Stackars lillgossen!!





Shit alltså vad jag är frusen!! Iskalla händer och fötter har jag.. Måste erkänna att det var skönt då jag var gravid för då slapp jag frysa varje dag som jag annars gör.. Nåja det är inget att göra åt..
"Mötet" gick bra men jag hade ändå förväntat mig lite mer planering.. Nå det är bara bita i det sura äpplet och ta tag i det hela.. Det kommer nog gå bra tror jag :)

När jag kom hem ringde  jag vc för att få bli uppringd av bvc angående gossens mage och nu ringde dom upp men hänvisade mig till barnmottagningen.. Tror ni dom svara då?? Ne!! Så det är bara fortsätta ringa tills dom svarar..
Han har ju ätit Profylac att tag nu och det har varit bättre i magen men den senaste tiden är det som att han har börjat få mer ont igen och senaste veckan har har spytt upp mkt av maten och bajsat hur mkt som helst så stackan har fått sår i stjärten.. Stackars lill gossen!!
Så nu får vi se vad dom säger där.. Vill ju inte att han ska måste ha ont och så!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0