Så var helgen över






Då var helgen över så imorron är jag och gossen ensam hemma hela dagen men vi ska försöka göra det bästa av saken och umgås med syster och Nova :) Jag ska på efterkontroll kl10.30 imorron så jag får se om gossen får följa med eller och jag går och lämnar honom hos mamma med syster före.. Efter det hade vi väl tänkt ta en promenad med vagnarna för Nova sa idag att hon ville åka vagn så då är det bästa vi gör som hon vill :)

Såhär kommer min vecka se ut:

Imorron kväll blir det torso
Tisdag ska jag till sjukgymnasten och sen på afron
Onsdag inget planerat
Torsdag ska jag och Ida på Hudverket för ansiktsbehandling :)
Helgen vet jag inte men vill fara på tattomässan i Luleå iaf..

Och så självklart måste man ju promenera oxå, bara synd att det ska vara så jäkla blött och slaskigt nu..


Nu ska jag tvätta bort sminket och sen häva mig i säng för ögonlocken börjar vara tunga..




Kommentarer
IdaR

Ja det kan jag gärna ta, ska faktiskt baka i veckan så jag kan göra olika varianter :)

2009-03-16 @ 12:32:38
URL: http://idarydberg.bloggagratis.se
Cecilia A

Vad är det för en tattoomässa? Det har jag missat. Var, när hur? :)

2009-03-16 @ 19:20:03
URL: http://karelare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0