Nu glänser det i badrummet




Eller det hade nog glänst om vi hade haft kakel och så men så är ju inte fallet utan vi har ful jävla våtrumstapet och matta.. Blää!!
Nåja nu är det iaf rent där inne och då menar jag verkligen RENT har spolat med dusch slangen uppåtväggarna och gått an med ajax överallt så nu luktar det frächt där inne och porslinet glänser :)
Kanske inte det bästa att sätta igång med att städa när man har så ont i ryggen som jag har för nu har jag typ ännu mer ont..
Bara att härda ut!! Nu ska jag hoppa i duschen så jag oxå blir ren sen ta det lugnt ett tag innan det är dax för middag för efter middagen ska vi gå till ica och hämta ut ett H&M paket, hoppas mitt nya träningslinne är med i det så kan jag ha det ikväll när vi ska träna :)


LATER!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0