Mjööö

ÄR DU EN BRA POJKVÄN: Öhh näe
HUR RAGGAR DU: Raggar inte
VAD HETER DU: Emma
KALLAS: Typ Emma
VARFÖR: Kanske för att jag heter det, vad vet jag?
VAD HAR DU GJORT IDAG: Varit med gossen, promenerat, varit hos Vickan, slöat
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Slöa ännu mer
VAD VILL DU HELST HA NU: Massa pengar och ett hus
VAR ÄR DU NU: I soffan

SAKNAR DU NÅGON NU: Aaa
RÖKER DU: Nej
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: På hjärtedagen
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Helgen har precis tagit slut
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Typ vit och grå
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Nja man börjar ju vara rätt gammal nu så vi kan skippa det där
VEM PRATADE DU MED SENAST: Jocke
VAD PRATADE NI OM: Att Alwin sparkade honom i pungen :)

VAD GÖR DU JUST NU: Svarar på den här skiten
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Haha nej aldrig
ÄR DU BLYG: Mmm ibland
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Typ 9.20
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Oj det var länge sen, typ i juli innan jag operera bort blindtarmen
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Justin timberlakes nya
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Jepp
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Jocke och Alwin på morron

HAR DU GLASÖGON: Mjo
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Nej
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Ne
ÄR DU HOMOSEXUELL: Icket
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Mandelmassa
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Miami inc
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Titta på gossen :)
HAR DU DVD-SPELARE? Jodå
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Allt möjligt
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Nog kan jag då äta med kniv och gaffel iaf
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Absolut!! Ne, jag tror inte det är många som tycker dom är det efter att ha fött barn
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Ryggen

KLIAR DET NÅGONSTANS? Nej
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Typ orange?
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Typ när jag var 12-13
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Alwin och Jocke
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Viol
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Hmm, kläderna?
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Nä bara typ 1 gång per år när man kommer ihåg
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Öhh?

VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Det här året lätt!!
VAD KÖPTE DU SENAST? Karra, ballerina, mjölk och tvättservetter
BRUKAR DU KOMMA I TID? Försöker iaf
HUR KÄNNER DU DIG NU? Lat och uppblåst
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart
KAN DU LAGA MAT? Kan, kan jag väl
VAD PLUGGAR DU? Int nå
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Det vill jag inte påstå
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Jodå
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Jepp, har det nu men är mammaledig
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Inte så mkt nu skulle jag tro


Kommentarer
Hanna

Jo vi får hoppas på det! :) Absolut, det ska jag göra. Då Jonas kom hem från jobbet gick jag ner på coop och handlade lite. Gud vad det var skönt att få komma ut :) Inte bara sitta hemma hela tiden.

2009-03-08 @ 20:35:32
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0