Inflyttningsfest





Igår fick jag ett sms av underbara Emma om att jag är bjuden på inflyttningsfest hos och Calle på 3veckor :)
Gud vad kul det är typ evigheter sen jag träffade henne!! Men eftersom dom bor i Luleå så blir det nog att fara dit en sväng nykter bara eller om jag far en annan dag för annars måste man ju börja krångla med skjuts hem för jag har ingen lust att sova borta från gossen så vi får helt enkelt se hur det blir men fara dit ska jag då..




Alttså ni kan ju gissa hur smaskigt det luktar i vårat sovrum när Jocke druckit igår.. Fy fan säger jag bara!! Det verkligen stinker!!
Det är verkligen hemskt då andra drukit och man själv varit nykter för då känner man ju hur hemskt det luktar, har man druckit själv så märker man det ju inte lika tydligt..




Kommentarer
Anonym

Klart du måste kika förbi! :) Ändrat datum till 18/4. Kom på att den 10:de är ju påskafton, hehe. Så nu har jag längra tid att övertala dig ;)

2009-03-25 @ 15:47:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0