Imorron ska det städas på centrumvägen







imorron är älskling ledig så då blir det till att städa för här ser det hemskt ut.. Jag tog tag i det stora diskberget idag och det tog ett tag men nu är det iaf bortgjort.. Måste bara diska dom sista tallrikarna och 2skärbrädor imorron då det andra är trorrt för det rymdes inte i diskstället..
Så då vet vi ju iaf vad vi har att se fram emot.. Dammsuga är ett måste och plocka undan allt som ligger framme överallt..
Just nu är det typ en hel sandlåda i våran hall som dras runt i hela lägenheten, lite less man blir.. Vi skulle behöva investera i en sån där grön matta som man kan sopa av skorna på innan man går in..


På eftermiddagen blir det nog våfflor hos mamma sen får det vara färdigt med såna onyttigheter och på kvällen är det BP som gäller.. Lär ju ha en del träningvärk i helgen när man är så otränad som man är.. Men nånstans måste man ju börja :)






Nu ska jag ta och tvätta bort sminket och sen häva mig i säng så jag hinner läsa i min bok en stund så man får läst ut den någon gång för idag har jag köpt en ny bok på rean, det var ju halva rea priset och allt :)
Halva rea priset var det även på intersport där jag köpte mig en tröja för 75kr och en fleece jacka för 120 :) Vilket fynd!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0