Emma & Joakim

Du och din pojkvän!
 
Vad heter ni? Emma & Joakim
Hur träffades ni?  Typ krogen fast hade ju träffats tidigare men alrdig pratat med varann
Hur länge har ni varit tillsammans? 1år & 5månader :)
Är ni förlovade? Nej inte de, jag väntar på en fin ring ;)
Bor ni ihop?  Javisst
Har ni barn? Jepp älskade lille Alwin :)
Har båda körkort? Jopp
Isåfall, vem kör bäst? Jag ;) Hihi
Kommer du ihåg er första kyss? Det gör jag :)
Vem sa "Jag älskar dig" först?  Jocke
Vem är äldst? Jag
Vilka stjärntecken är ni? Jag är kräfta & Jocke är jungfru
Vem fyller först på året? Jag, 2månader och 1dag före
Håller ni i handen på stan? Det blir svårt när en håller i vagnen med gossen i :)
Vem är längst?  Jocke
Vem sjunger bäst? Ingen av oss
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nja det kan jag inte påstå, nog hade vi väl pratat nån gång och så men inte mkt mer
Vad har ni gemensamt? En hel del
Blev du kär i första ögonkastet? Nja det tog nog ett tag innan jag insåg hur jäkla fin har är ;)
Har ni någon speciell låt? Det tror jag inte men Brick and Lace - Love is wicked gör att man minns en del ;)
Har ni några "fri kort"? Ehh näe
Har ni stora framtidsplaner?Det vet jag inte riktigt..  Få se våran lilla gosse växa och kanske även ge honom ett syskon på nåt åt.. Ta hand om varandra och må bra
Har ni gråtit i varandras armar? Mjo
Har ni varit utomlands tillammans? Jepp var till Turkiet i höstas
Vilket är ert bästa minne? Tror nog det var när vi fick veta att vi skulle bli föräldrar och så turkiet resan
Vem lagar bäst mat? Båda tror jag nog
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Tar det lugnt tillsammans med gossen och myser
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Oftast
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Typ 1mil
Blir du lätt svartsjuk? Det beror på
Brukar ni bråka? Ne, det brukar bara vara jag som brusar upp men Jocke är cool lugn :)
Ringer eller SMS:ar ni mest? Olika
Vilken är hennes/hans finaste kroppsdel? Hela han
Brukar nån av er prata i sömnen? Mhmm, Jocke brukar prata en del och även skratta :)



Kommentarer
Ida

sötisar ;)

2009-03-19 @ 10:09:30
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0