BVC





Jag hade som aldrig tid att skriva nåt igår då jag var upptaget med att vara social med Elin :)
Nu står hon iaf i duschen så jag passar på..

Gossen ligger i sängen och har nyss somnat igen, han har fått feber från sprutorna han fick igår :(
Vi var ju på BVC igår för 5månaders kontrollen och då fick han även sprutor och lika jobbigt som förra gången var det, jag satt där med tårar i ögonen och snyftade.. Usch så hemskt det är då han får så himla ont och bara gråter!!
Men det gick fort över och han låg på skötbordet och sprattlade och skrattade för fullt :)
Sen var han ju tvungen att visa Barbro hur duktig han är så han vände på sig och ställde sig i krypläge och stod och gunga som han alltid gör :)
Hon tyckte han var så duktig och sa även att det är väldigt tidigt att börja krypa nu.. Han är så duktig våran gosse :)

Natten har varit lite jobbig för lillkillen..
Han har vaknat om vartannat och gnällt och man har hört att han har haft ont..
Redan kl4.30 gnällde han för fullt och fick då mat och sen somnade vi om men han fortsatte gnälla till och från så vid 7.30 så fick han mat igen men åt inge mkt och då fick han även en panodil sen har han sovit på min arm till 9.50 då vi vaknade..

Lunch har han fått sig i magen och jag och Elin har ätit frukost och nu sover han igen..
Vi får hoppas det går över fort så han slipper ha ont och så!!
Man känner sig så hjälplös när man inte kan göra nå..
Jag skulle hellre ta hans feber och det onda så han slapp det!!



Alwin igår medans vi väntade på våran tur på BVC :)

Nu är väger han 7830g och är 67cmlång :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0