Unga mammor





Har nu suttit och läst bloggar i flera timmar och jag har även hittat några jag tycker verkar intressanta :)
Har mest läst mamma bloggar och då är det unga mammor vi pratar om, alltså tjejer i tonåren som väntar eller har barn..
Vissa verkar lite väl omogna måste jag säga medans andra verkar mer mogna och som jag tror kommer bli riktigt bra mammor.. Nu vet jag ju inte så mkt om dom så jag ska ju inte såga så mkt men av det jag läst så har jag fått dom uppfattningarna..
Visserligen tycker jag det är lite väl tidigt att skaffa barn när man ännu går skola och inte har någon inkomst samt när det inte ens finns med en pappa i bilden.. Men samtidigt så är det ju upp till var och en och jag klandrar absolut inte dom som väljer att skaffa barn iaf..

Jag anser mig själv vara en ung mamma och jag hade nog aldrig skaffat barn tidigare än jag nu gjort för jag tycker man ska vara i ett fast förhållande och ha jobb och inkost för att få det att funka..
Det är ju inte direkt billigt med barn så då är det ju en fördel om man har jobb osv..
Samt att man har egen bostad och så men det är ju vad jag tycker och som sagt så klandrar jag ingen för deras beslut!!

Jag var själv lite tveksam över om jag verkligen var redo att skaffa barn och funderade en hel del på om vi skulle ha råd och så kände jag mig nästan lite för ung osv men jag är himla glad över att jag tog det beslutet att behålla det lilla livet i magen och har inte ångrat mig en sekund efter det!
Alwin är verkligen det bästa som har hänt oss och jag är världens lyckligaste som har min lilla familj!!
Bara att få vara med honom vaje dag och se alla framsteg han gör vämer så oerhört i hjärtat!!
Tänk snart är han 5månader och han lär sig nya saker varje dag!!
Våran lilla gossen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0