Underbara sommar!!





Idag har vi ju som sagt spenderat några timmar i k-borg och lapat en del sol och jag är helnöjd för jag har lyckats få mig en del färg :)
Är dock lite röd så ska smörja in mig innan jag lägger mig så jag kan sola imorron igen för då bär det iväg till samma ställe :)
Najs!!

Ikväll har jag och Vickan varit på bilbingo men vann inte ett skit trots att jag var 1nr från 1000kr och 2nr från 10 000.. typiskt!!


Nu orkar jag inte skriva mer för jag ska häva mig i säng men imorron kanske ni får se lite bilder :)

Natti!!


Kommentarer
Bella

Jag var också på bilbingo idag :) I Juoksengi. Var dock 3 ifrån 10000 och 1 ifrån 500. Fast min svärmor vann 500 och Ronny vann 100 för han fick dela med 4 andra. Måste ha varit TUR-Lilly som gjorde att Ronny vann :) Förra sommaren vann vi inget :P

2009-06-26 @ 02:06:49
URL: http://bellisblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0