Tisdag





Har varit borta hela dagen idag som alla andra dagar den senaste veckan :)
Syster Therese ringde och frågade om jag och Alwin skulle komma till pappa och hälsa på innan dom åker iväg till stugan och blir där en månad så vi gjorde oss klara och for dit sen har vi varit hos mamma och efter det i Nyborg och tvätta och städa bilen samt montera Alwins nya bilstol :)
Och nu ikväll har Lovisa och T varit här och T har satt upp våran fläkt i sovrummet så då kanske vi slipper svettas ihjäl om nätterna..
Sen när dom farit så skulle jag dammsuga bort skräpet i sovrummet men det slutade med att jag dammsög och skurade överallt :) Skönt då har man de gjort!!

Imorron ska jag och gossen till Luleå och köpa mer sommarkläder åt honom då han har alldelens för lite sånt och så ska även Emma göra oss sällskap :) Det blir najs!!


Nu ska jag snoka lite innan jag häver mig i säng :)


Kommentarer
Hanna

Jaha är det? :) Haha. Joo men den är super! :) Jag har ju själv fått min så. Hade nog inte haft den annars, tror jag :)

2009-06-30 @ 23:28:12
URL: http://wildbee.blogg.se/
Hanna

Vi får hålla tummarna att du får en sån då :)

2009-06-30 @ 23:49:05
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0