Sangis




idag tog Alwin sovmorron och sov till 8 innan han vaknade och ville ha mat.. Kanske inte så konstigt då han vaknat 100ggr inatt och gnällt och jag har fått ge honom tutten lika många ggr.. Jag kan gissa på att det beror på att det är så varmt om det inte är en till tand på g..
Han orkade inte vara vaken längre än en och en halvtimme så fick jag lägga honom igen och då sov han 1½timme och jag sov 1 :) Efter det fick han lunch och sen styrde vi audin mot Snagis där vi skulle hälsa på Emma :)
Så vi har spenderat några timmar där och sen for vi även en sväng till Happis på några affärer så Emma vi köpa sånt hon inte hade till bebisen som snart kommer :) Hon har BF den 2a så det är ju inte alls många dagar kvar :) Känns så spännade, man vet ju själv hur det är sådär i slutskedet och jag hoppas verkligen hon slipper gå över!!


Nu är Jocke i Nyborg och fixar fotbolls planen och Alwin ligger i sin säng och har nog somnat nu tror jag för det är så tyst..
Han åt nyss välling själv i sin säng för första gågen :) Han är så duktigt på att hålla flaskan själv!!
Måste gå och kolla om han somnat :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0