Nattvak





Sitter på jobbet och kollar runt lite och läser bloggar..
Vilken tur vi har som får använda datorn här så man kan fördriva lite tid då det blir tirst att kolla tv lr läsa :)

Min huvudvärk verkar ha gett med sig och skönt är ju det för annars hade jag blivit toki!!
Mamma jobbar oxå inatt så jag har ju nån att messa med oxå då alla andra sover :)
Tycker det är riktigt skönt att jobba natt faktisk, då kan man som sitta och filosofera och bara vara så hinner jag även vara med gossen om dagarna det är ju perfa :)
Hoppas på fler nätter framöver det passar mig utmärkt!!

Började fundera lite idag på om jag skulle börja jobba igen till hösten så får Jocke vara hemma igen, är ju som bättre då man inte vet från dag till dag ibland hur Jocke jobbar så då passar det bättre att jag jobbar då jag går på schema :)
Han kan oxå behöva vara hemma med gossen så dom hinner umgås mer :)
Nåja det hinns ju funderas mer på för det är ju några månader dit :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0