I love my friends!!

Idag har jag messat en del med min kära vän Elin :)
Vi har bestämt att hon ska komma hit på måndag så vi kan umgås för det var verkligen inte igår!!
Vi lärde känns varandra för lite mer än 2år sen och sen satt så gott som ihop i typ ett år..
Vi var som sambos i våra ettor och spenderade nästan varje dag ihop :)
Var vi inte i Luleå hos henne så var vi i Kalix hos mig :)
Men jag träffade Jocke och hon Danne och sen har vi inte umgåtts så jätte mkt  så nu är det på tiden att vi tar tag i det hela :)
Jag längtar till måndag!!



Kommentarer
Elin

Va fint skrivet vännen!:) Ja det var verkligen inte igår som vi umgicks, så nu är det fan på tiden, längtar också till måndag :D hihi.

2009-06-13 @ 18:49:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0