Hej hopp!!






Idag har vi alla tagit sovmorron så nu känner man sig utvilad :)
Kände när jag steg upp att det verkligen behöver städas, tvättas och massa annat här så jag gick ner till tvättstugan för att kolla om det fanns någon tid åt oss och vi hade en jäkla tur för ikväll var det ledigt så då blir det att tvätta innan man ska iväg och jobba..
Gud så jag vill bo i hus så man har tvättmaskin och alla såna nödvändighete/bekvämligheterr inne i bostaden!! Visseligen kan vi ju ha det här oxå men då måste vi ta bort badkaret och det är absolut inget alternativ för jag vill ha badkar!! Är ju så himla skönt att bada :)
Gossen har nyss somnat i sin säng så det blir till att vänta tills han vaknar och sen ska vi iväg och handla en sväng så vi har någe mat..

Någon som vill komma och städa och diska förresten??! Ni får mer än gärna komma!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0