Då var helgen över




Lika fort som den kom och inte fan har vi fått ha nå sol heller..
Nå jag har haft en super mysig helg iaf :)
Igår vid 10tiden styrde jag och Sara golfen mot Hapiranda för att kolla vad Ikea hade att erbjuda och nog hittade vi oss en del alltid :)
Sen for vi över till Rajalla och då kom Lovisa med oss (hon var med mamma och Mia i Hpda) Hittade mig nå tunikor på Gina men absolut ingenting åt gossen :( Det jag hade spanat in på nätet fanns ju självklart inte där!!
Sen for vi iaf på Barnens hus där jag köpte en prasselbok åt gossen och den tyckte han om :)

När jag kom hem var det bara häva sig i duschen och sedan packa ner lite stuffs i en väska för att bege mig ut till Granholmen där pojkarna var med farmor och farfar och där har vi sovit bland spindlar och mygg.. Men skönt har det varit :) Synd bara att vädret inte ville vara på våran sida..
Gossen tyckte iaf det var jätte kul att åka båt :)


Nu ska vi ta tag i röran här :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0