"Då ska jag ta er där bak"





Fy fan säger jag bara!!
Igår kväll fick jag en brillijant idé tyckte jag och ringde Ida som hakade på och jag tror fan inte ni kan gissa vad vi har gjort!! :)
Klockan 9 på morron började vi traska mot Sangis med Robban och Gert för den goda gärningens skull och har även skänkt en slant..
Vi var inte så många som gick men det var ändå skoj och såhär i efterhand är jag riktigt nöjd att vi gjorde det fast jag har förjävla ont i fötterna och en del i benen oxå då man inte är van att gå såna där sträckor särsklit inte så intensivt och i motvind..
Det var även med 2killar som frivilligt har gått med dom sen Kalmar var den ena i från och den andra minns jag inte men alltså fatta vilka killar som gått så långt frivilligt och dom hade ju inte liten packning på ryggen heller..

Dom har ju några bilar som följer dom hela vägen och han som kör insamlingsbilen är klädd med kostym och hatt sådär som chaufförer brukar ha :)
Hur som helst så gav vi ju en slant var och när vi skulle ge pengarna så sa chauffören "då ska jag ta er där bak" :)
Han menade att vi skulle gå bak till bagaget där dom hade "skattkistan" som han kallade den där man la i pengar..
Den satt fast där bak och var väl låst så ingen ska kunna ta det av dom..

Men men nog om det!!
Nu har vi iaf gjort det och det känns jäkligt bra!!
Jag ska ta och vila en stund innan jag ska snöra mig i badet för jag är helt slut!!




Bilden är lånad från Gerts blogg :)


Kommentarer
Bella

Oj det var inte en dålig promenad det! :) Bra jobbat!

2009-06-04 @ 21:40:59
URL: http://bellisblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0