Är du trött lr??





Idag har det inte blivit många timmar sömn men ändå känner jag mig inte trött..
Kom hem vid halv tio tiden och la mig då så jag sov väl kanske vid 10 sen vaknade jag vid 12 och hade då 3missade samtal från chefen så jag ringde upp och då undrade hon om jag kunde jobba inatt igen då jag la mig och sov två timmar till sen gick det inge mer..
Gick med pojkarna och traska lite på byn och sen har vi stätt nere på campingen för att se när Robert Aschberg skulle köra snöskoter öven älven och fy fan så kallt det var!! Vi var där i typ 1,5timme och jag var helt genomfrusen när vi for där ifrån och fryser än..
Tur gossen var ordentligt nerbäddad i vagnen!!

Nu har vi nyss ätit middag och jag ska iväg på pump kl20 sen hem och snabb duscha innan jag ska iväg till jobbet igen :)
Vi får väl se hur trött man är imorron då.. Hade ju tänkt följa med Ida och Steph till Happis och Tårneå men det får jag nog utesluta för jag tror bestämt jag måste sooova!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0