090610





Gud vad den här dagen har gått fort för mig som har sovit halva dagen ;)
Blev väckt av mina älsklingar vid ett tiden och så åt jag lite frukost sen gick vi ut med vagnen en sväng på stan..
Hem fixa middag sen fort till mamma och fixa håret på Lovisa som hade avslutning ikväll.. När jag var klar med hennes hår skyndade jag mig hem och böt kläder och satte på lite smink och Jocke fixade gossen så kom mamma och hämtade mig och Alwin för att fara och se på avslutningen :)
Sen var vi till mamma där det var fika osv och nu är jag helt slut.. Man är inte riktigt som man ska då man inte sover om nätterna för det är ju inte samma sak att sova på dagarna..

Imorron börjar Jocke och jobba så nu är det min tur att vara hemma igen :)
Så jag ska mysa och busa med lill grabben :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0