Woho






Idag när jag loggade in på min sida på swedbank för att kolla om barnbidraget kommit så hade jag fått pengar från fk.. Måste vara pengarna för december som jag inte fått för jag får ju annars pengarna utbetalda den 27e.. Men det kändes bra iaf att veta att det är igång nu så man slipper gå utan.. Men inget barnbidrag.. Kanske han är född för sent för att få denna månad??





Känner mig iaf ganska trött och slut, har inte hunnit vila nå idag vilket jag har gjort en stund varje dag sen vi kom hem från bb..
Gossen har inte haft någon riktig sovstund idag för när vi gick till bvc så somnade han i vagnen men sen blev han ju väckt när vi klädde av honom då han skulle vägas och sen har har bara sovit jätte korta stunder.. Annars brukar han ju sova typ 4timmar i sträck på dagen.. Nu sover han iaf i bilstolen, han somnade i den när vi åkte hem från mamma så jag knäppte bara upp kläderna på honom så han får sova en liten stund innan han ska äta igen..
Han hade iaf gått upp 220g sen i fredags så nu väger han 3750g




Förlossningsberättelse kommer jag lovar!! :)
Måste bara få tid och ork till att skriva en så håll ut :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0