Sunderbyn








Idag har vi då varit i Sunderbyn på öb kontroll och allting såg bra ut så på söndag ska vi tillbaka igen.. Man får komma varannan dag på kontroller när man gått över såhär långt för att dom ska kunna se så att allt funkar som det ska..
Gjordes en ctg kurva som dom tyckte såg fin ut, gjordes ul där dom kollade så det var nog med fostervatten och så gjorde dom lite andra inte så roliga kontroller.. Fy säger jag bara det var inte mysigt!! Hoppas verkligen att bebis vill komma innan söndag så jag slipper göra det igen!! Var iaf öppen någon cm så det var ju bra iaf då kanske det är på gång om vi har tur..
Hon sa även att dom inte brukar vilja vänta tills man gått fullt 43veckor utan när man gått 42veckor och 4dgaar så brukar dom vilja sätta igång så då får vi se om det kanske blir på tisdag om det inte hunnit komma någon bebis då..

När vi var klar på Sunderbyn så for vi till storheden på lindex där vi köpte 2pyjamaser och sen på biltema och köpte lite grejs till bilen..
Sen på vägen hem svängade vi in i Smedsbyn för att hämta Nova på dagis som ska vara hos mamma i helgen så hon åkte med oss till kalix och så har hon varit här tills mamma slutat jobba.. Gud så hon är lugn och mysig gumman när man är själv med henne!! Och idag var hon inte så farligt blyg för Jocke som hon brukar vara :)

Nu orkar jag inte skriva nå mer är så himla trött och sluta.. Blir en väldigt tidig kväll för mig ikväll för jag orkar knappt hålla uppe ögonen.. Kanske går och lägger mig och läser boken som jag fick av mamma idag :)


Godnatt







Kommentarer
Hanna

Ja visst var den mysig kontrollen BM gjorde?! Fy fan säger jag bara... hade oxå bara velat gå 42+ 4 men icket, fick gå 42+6, skulle egentligen gå 43 v men fick komma en dag tidigare så vi skulle slippa åka fram och tilbaka två dagar i rad! Nå nu vet ni ju att en bebis är på G! Himla vad kul...

2009-01-09 @ 21:35:59
URL: http://junttikkan.blogg.se/
Ida

Åhhå, där ser man, du var öppen lite. Spännande!

2009-01-10 @ 00:58:16
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
millan

ååå snart =)

2009-01-10 @ 02:16:57
URL: http://millvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0