Sovmorgon





På morron tog vi sovmorron och det behövdes kan jag lova för gud så trött vi var..
Vaknade kring 9 tiden på morron av att gossen låg o vaggan och lät så då var det bara stiga upp och byta blöja för där i var det inte rent(mysigt va :) ) Sen la vi oss i sängen så fick han mat och jag somnade under tiden till och från.. Helt sjukt att jag alls kunde somna för det brukar ju göra ganska ont då han suger men jag var väl så trött för att märka av det lr nå..
Sen somnade vi om en stund igen och sov till halv 11 :) Gossen sov med oss i våran säng då :)

Efter vi stigit upp så gjorde vi oss klara och for till Jockes mormor och morfar där vi var till 14tiden sen hem så gossen fick sova..
La mig en stund och vilade medans han sov och sen har vi myst på här och så..

Igår kväll och även nu ikväll har Alwin varit ovanligt lugn, han brukar annars vara lite grinig såhär mot kvällen men nu ligger han i pappas knä och halv sover :)



Kommentarer
terror

ja tycker att vi ska ta en fika och prommis någon dag då de passar :)

2009-01-21 @ 20:56:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0