Sen middag





Det blev sen middag idag men det gör ju ingenting för vi är ju lediga så :)
Kycklingwok med nudlar fixade älskling idag och gud så gott det var!!
Alwin sov ända till 19 då han vaknade och ville ha mat.. Då hade han inte ätit sen 14.30 så det känns himla skönt att veta att jag har mat så han blir mätt.. Då behöver vi inte ge någon ersättning ikväll heller.. Man vill ju helst inte göra det för mitt där det är så blir han för bekväm och vill inte amma längre vilket jag gärna vill göra ett tag så livmodern drar ihop sig och även så man går ner i vikt lite fortare än man skulle gjort om man inte amma..
Nåja nu ligger han då i pappas famn och myser och jag ska fortsätta läsa bloggar har ännu en hel del kvar innan jag är ikapp er :)



Kommentarer
Kristina, Freddys mamma

Grattis Grattis, men himmel så lik pappa han är. de har ju till och med samma frisyr =)

Väldans söt. Passa på och njut av tiden när de är som minst, för rätt va det är så springer de runt och river i blommorna.

2009-01-16 @ 21:32:52
Hanna

På den här bilden ser det ut som att Alwin är väldigt lik sin pappa :)

2009-01-16 @ 22:20:38
URL: http://wildbee.blogg.se/
IdaR

Gud han är ju såååå söt!!!! :) Kram

2009-01-17 @ 14:48:11
Anonym

Guu vad lik dom är Jocke och Alwin!

Så söt :)

2009-01-17 @ 16:49:26
URL: http://ewepelin.blogg.se/
lill morris mamma "Fia"

Jätte mycke grattis till lille Alwin han är så fin. Och verkligen lik Jocke. Ta vara på tiden tillsammans som småbarns förälder, de går fort till dom e stora. Och till dej Emma var jätte rädd om brösten nu när de är kallt ute, de e så lätt få mjölkstockning. Å de gör ont vill jag lova, Jag fick Ante mitt i sommaren och åkte ändå på hög feber och mjölkstockning. Var rädd om er alla tre.

Ett jätte stort grattis.



Ha de gott. Fia

2009-01-18 @ 16:50:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0