Sängkamrat





På morron när jag vaknade så hade jag en sängkamrat i sängen ;) Händer ju inte alltför ofta då Jocke oftast jobbar och börjar flera timmar innan jag vaknar.. Det blidde en lång sovmorron iaf till 11.30 så jag har alltså sovit rätt länge för jag somnade tidigt igår.. Senaste tiden har jag varit så trött efter att varit vaken bara någon timme så jag har sovit rätt länge på mornarna..

Kollade internetbanken när jag stigit upp och äntligen har jag fått mina pengar!! Känns skönt fast det inte var så många kronor men man klarar sig iaf.. Nu är det bara hoppas på att föräldrapengen hinner bli klar så jag fåpr den utbetalad i tid..

Nåja nu är det dax för frukost och sen tror jag vi ska och göra lite ärenden.. Måste även handla lite så vi har mjölk och pålägg helst :)

LATER!!


Kommentarer
sassan

Ja man brukar veta när man ser den lill*. VI tänkte först att gossen skulle heta Emil men när vi såg han passade det inte alls, så det blev en Dennis istället =)

2009-01-05 @ 13:41:24
URL: http://sassan86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0