Så himla skönt






Inatt har allting gått bra, gossen fick lite ersättning igår kväll för han vart inte mätt på det mamma hade att erbjuda men det funkade då så bra så :) Och sen sov han 4timmar och så bara vakna och äta och få torr blöja och sen sova igen.. Så himla skönt..
Vi har varit på kontroll idag och han hade gått upp hela 120g sen igår så det var ju mkt bra..
Hon tittade även på mitt ena bröst som det blivit ett litet sår på och som blödde en del på morron när han åt så hon tyckte jag skulle köpa en sån där silicon grej som man sätter på bröstet då man ammar och det funkade jätte bra. Gjorde inte lika ont och han fick då bra med mat oxå :) Mjölken har nog runnit till sig nu för det rann mjölk från munnen på honom och sen har det även kommit upp lite så han får då mer än nog :)

Efter han ätit så badade vi honom och sen har han legat och titta massor i soffan med pappa när jag har duschat och nu sover han :) Får se när han vaknat och vill ha mat igen..

Gud alltså så lycklig jag är nu!!
Dom där 18dagarna jag gick över tiden var verkligen jobbiga men nu känns dom bara som en fis i rymden och det var då mer än värt mödan!!



Kommentarer
Ida

Gud vad kul att läsa om hur lycklig du är. Blir tårögd, förstår verkligen att du är lycklig!!

2009-01-16 @ 14:09:33
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
milla

han e sååå söt!

2009-01-16 @ 16:12:49
URL: http://millvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0