Promenad?





VI skulle ju som sagt ta oss en promenad idag eftersom att det var så kallt igår men inte var det ju mkt varmare idag så vi gick ner till kina jag Ida och Vicky där vi åt lunch och det blev kyckling i curry för mig och Vicky och Ida tog biff med bambusgott och champisar sedan bjöd Stephs söta mamma på efterrärr, friterade bananer med glass och det var himla gött :) Har aldrig smakat det förut så det var ju på tiden :)
Hon ringde även upp till Stephanie så vi fick prata med henne :) Det var verkligen kul att få höra hur hon har det och så.. Klockan var kring 22 där borta och hon skulle typ gå och sova.. Hon sa att det var kring 20grader just då men att på dagarna är det mkt varmare.. Så hon har det bra som slipper denna kyla :) Kul att höra att hon trivs så bra iaf!! Man blir lite avis :)

Nå sen gick vi iaf till gallerian och kollade lite och sen till hanikapp omsorgen för Ida skulle hämta nå papper så där träffade jag även min chef som jag pratade lite med.. Efter det gick jag och Ida på kids and teens och sen hem.. Så även fast det inte blev någon riktig promenad så har vi ju iaf fått oss lite motion och frisk luft det är ju inte fy skam..

Nu sitter jag och väntar på att Jocke ska komma hem, hade tänkt att vi ska fara och köpa en liten pyjamas till bebis för jag har kommit på att dom vi har är ganska stora storlekar..
Så kan jag ju passa på att skriva här för det är flera som har frågat, vi har massor med klä'der i storlek 50-56 så om ni tänkt köpa nå kläder åt den lill* sen så köp inte mindre än 62 iaf  är ju lite tråkigt om man inte hinner använda det innan det blir för litet..


Kommentarer
Sara

ja klart de är den personen :)

2009-01-07 @ 16:30:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0