Omsättning av blommor & diskstrejk







Idag när vi var på kina


Vickan: Kan vi inte hitta på någonting ikväll
Jag & Ida: Typ vadå?
Vickan: Ja men nå roligt bara nånting måste vi ju göra
Jag: Ne men jag har inte tid
Vickan: Nähä, vad ska du göra då
Jag: Jag ska sätta om mina blommor

Vickan tittar på mig som att jag är dum i huvet och börjar skratta och så säger hon "för typ 2år sen hade vi aldrig kunnat tänka oss att du skulle tacka nej till att umgås för att sätta om dina blommor"

Haha dom måste ju oxå tas om hand juh :)

Nu har jag iaf satt om dom så nu kanske dom lever ett tag till när dom slipper stå i plastkrukorna dom är i när man köper dom..
Tvingade även Jocke att hjälpa mig för jordpåsen var så stor och tung men han tyckte inte det var så roligt :)






Det pågår även en diskstrejk från min sida.. Disken täcker typ hela bänken men jag har gett mig fan på att nu är det jockes tur för han har inte diskat på länge så det får helt enkelt stå där tills han har gjort det om det så ska ta en månad!! :)
Då vet ni de :)


Kommentarer
Ida

Haha, jag brukar också införa strejker.. Men med andra saker, typ som hans kläder kring sängen å sånt där. Men de blir ta mig fan aldrig borttagna om jag inte säger ngt..



Suck, dessa män!

2009-01-07 @ 22:32:38
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0