Morronstund






Blev en tidig morron för mig idag igen, kunde inte sova nå mer när jag vaknade vid 6 tiden så nu har jag varit vaken en stund och har hunnit dricka en mugg med thé och ätit en mandarin..
Dom sa när vi var i S-byn att vi skulle ringa när vi vaknat och få en tid men jag tror jag väntar en timme till iaf med att ringa så får Jocke sova mer.. Nova ska åka hem med oss när vi far så dom slipper komma till Kalix och hämta henne när vi ändå ska åt det hållet :)
Igår innan vi for från mamma så for jag, Jocke och Nova på Coop och köpte dille (det är godis) åt Nova :) Vet inte riktigt varifrån hon har fått att det heter dille men hon var iaf så glad över sin fruxo påse :) Hon är så himla söt och go mosters flicka :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0