Mina killar





Hann inte riktigt lägga upp nå bilder här tidigare men några finns på pixbox om ni vill titta :)
Det har iaf gått jätte bra med amningen idag när Alwin själv får bestämma hur och när han vill äta.. Sköterskan som vi träffade idag tyckte att jag inte behövde amma honom mer än var tredje timme men är han hungrig och vill äta så måste han ju få göra det.. Dessutom så hade han ju gått ner 400g när vi vägde honom idag och det är som på gränsen vad som får gå ner så det är ju bara bra om han får äta ordentligt :) Nu är han iaf nyäti och ligger i soffan och sover :) Han är så himla söt våran gosse :) Imorron ska vi iaf och väga honom igen så då får vi se om det gett nå resultat..



Sen vi kom hem från bb så har vi iaf hunnit ha en hel del främmande och massor med fina kläder och andra presenter har Alwin fått :)
Tack så jätte mkt för allt fint!!
Jag är så sjukt sugen att fara på ikea och hanlda lite och även till Luleå och shoppa massa fina kläder till gossen men det får vänta tills det kommit pengar.. Känns ju som mer kul att köpa kläder nu när man vet att det är till en pojke :)








Mina killar :)





nu ska jag passa på att läsa alla blogginlägg man har missat dom här dagarna och även försöka hinna svara på kommentarer jag fått av er :) Om inte annat så kommer det sen när jag har tid och så :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0