Ingenting händer ju









Idag har jag helst gjort någonting och inte bara varit hemma.. For till mamma på förmiddagen där jag åt luch innan vi hade tänkt åka och se på tapeter men bara en liten stund innan vi skulle fara så ringde Jocke och sa att jag måste fara hem för att dom skulle komma med tvn :) Så vi for hit och väntade och när den var levererad så for vi till colorama.. Shit alltså vad det finns mkt att välja på!! Det är ju hur svårt som helst.. Vi hittade iaf några som hon tyckte var fina men ska fara dit nån dag igen för att se mer.. Man blir ju så sugen på att tapetsera om här oxå men då får man ju bara välja ur två kataloger så det är ju en del lättare men kanske inte dom finaste tapeterna..

Nå sen for jag och hämtade Jocke på jobbet och så for vi och köpte nån antennkabel och sen hem och käka middag.. Och nu ikväll har hans föräldrar varit här och borrat så nu har vi tvn uppe på väggen här i sovrummet och Jocke har tagit plats här i sängen och ser sagan om ringen.. Typiskt att det alltid ska vara skit filmer!! Fast nu kan jag ju helst se på andra tvn om jag vill :)

Är myskväll hos Millan ikväll men jag for aldrig dit.. Kände som att jag inte ville fara och lämna Jocke hemma för idag tycker jag faktiskt lite synd om honom för dom har match imorron och söndag neråt i landet så nu ikväll har laget åkt iväg och Jocke fick stanna hemma..
Eftersom att det inte kommit någon bebis än och man vet ju aldrig om den får för sig att komma i helgen så är det ju bra om han är hemma.. Fast jag vet oxå att han hade velat vara med och spela men det kan inte hjälpas nu..
Nåja han får ju vara med nästa gång förhoppningsvis :)


Kommentarer
Jenni

Nå nu börjar jag tycka eran lilla bebis kan titta ut:) Vill ju se på underverket:P Kram <3

2009-01-02 @ 23:16:02
URL: http://nogg.se/sorestam
Hanna

Jaa, du bara MÅSTE göra det där :) Är så jävla gott!

2009-01-03 @ 01:31:34
URL: http://wildbee.blogg.se/
Ida

Jag tyckte väl att det flacka som när en TV är på när jag åkte förbi erat sovrumsfönster ;)

2009-01-03 @ 22:30:58
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Ida

Jag tyckte väl att det flacka som när en TV är på när jag åkte förbi erat sovrumsfönster ;)

2009-01-03 @ 22:31:04
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0