Igångsättning osv






Har suttit och läst lite på olika sidor om att gå över tiden och bli igångsatt osv..
Det verkar vara himla olika på olika ställen när man får en igångsättning..
Nu menar jag inte att jag vill ha det för helst av allt så vill man ju att det ska sätta igång av sig själv för det är ju trots allt det bästa sättet om kroppen för sköta det själv.. Men samtidigt kan det ju vara bra att veta hur det funkar med sånt för nu har jag ju gått hela 41 veckor och en dag och det är ju i v42 man brukar få gå på överburenhetskontroll lr få en igångsättning..
Nu är det ju så i mitt fall att jag ska på överburenhetskontroll samma dag som jag går in i v42 om det inte kommit någon bebis då så då får vi se hur det går.. Men det är ju inte förrän på fredag så det kan hinna hända mkt på den tiden så håll tummarna för att den vill komma ut snart!!






Allting står ju bara och väntar på den lill*





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0