Hur ska jag göra??






Jag börjar bli ganska less på det här blonda håret nu.. Är som så jobbigt då man är så mörk i sig själv för då är utväxten ett faktum efter bara nån vecka när man har färgat det.. Tror det blir en omgång till att göra det ljust och sen är jag faktiskt rätt sugen på rött :)
Fast jag är rätt osäker uti rött ändå för tänk om jag ångrar mig och vill ha ljust igen då är ju likasom dom röda pigmenten kvar och det blir himla svårt att få en fin blond färg igen..
Så vill jag ha tillbaka mitt långa hår!! Tycker det är jötte skönt med lite kortare för det tovar sig inte då och jag är även sugen på att klippa ännu kortare men som sagt så vill jag även ha tillbaka mitt långa hår.. Åhh gud så svårt det här är!!
Jag har ju mitt löshår jag kan sätta i men det är ju typ ljusbrunt och då är ju frågan vilken färg man vill ha så man inte förstör det oxå om man ångrar sig sen.. Shit vilka problem man har alltså :)





Såhär såg jag ut i håret när jag hade färgat det sist innan jag klippte av det..
Gillar faktiskt färgen fast nu har det blirvit lite gult så det är dax att göra någonting åt saken


Kommentarer
Hanna

Ja det är sjukt mycket mat! Man tror inte att det ska mätta så pass som det gör :)

2009-01-05 @ 21:23:15
URL: http://wildbee.blogg.se/
Hanna

Joo super enkelt. Man borde göra det oftare :)

2009-01-05 @ 22:23:22
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0