Här snålas det med uttag





Då har vi gjort bort lite ärenden och handlat lite så vi inte behöver svälta :)
Jocke håller nu på att dra antennkabeln från sovrummet in i vardagsrummet så han spikar för fullt :)
Är väl kanske inte så jätte snyggt att ha en kabel genom hela lägenheten men det kan inte hjälpas då det bara finns ett tv uttag.. Jag förstår inte hur dom har tänkt när dom har byggt husen här för det finns jätte dåligt med uttag över huvudtaget och på den väggen där tv-jacket är finns det inte ens ett vanligt uttag så vi har fått dra en ström sladd från andra sidan rummet..

Nåja nu hade jag tänkt börja städa här så vi får bort julsakerna för nu börjar jag vara lite less dom och så behövs det även dammsugas så.. Tur Jocke är ledig idag så han kan hjälpa mig ;)




Kommentarer
sassan

okey, ja men det är itne så himla lätt. Vi tog bådas efternamn, vi båda tyckte att det är helt rätt efter som att man inte har samma.

2009-01-05 @ 16:23:20
URL: http://sassan86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0