Godmorgon världen!!







Idag är jag vaken tidigt men jag hade inte så mkt annat till val än att vakna 8 på morron.. Var tvungen att ringa BM och även kalixbo.. När vi var hos BM igår och hon skulle ringa Sunderbyn så vi skulle få en tid till imorron så var dom på lunch och hon skulle då ringa dom senare så sa hon att om hon inte ringt igår med en tid så skulle jag ringa på morron.. Men hon hade inte fått tag i dom igår så hon skulle ringa dom nu på förmiddagen och sen höra av sig.. Så sa hon även att hon kände sig lite dum igår när vi farit som typ hade uppmanat mig att gråta men att hon inte menade så utan bara att det är okey och göra det.. Vilket jag iofs förstod men det lät ändå rätt kul sättet hon sa det på :)

Well nu har jag iaf ringt henne och har även pratat med kalixbo om att vi vill ha omlackat våra köksluckor och nya handtag till dom.. Stackars Nova klämmer sig ju alltid i dom när hon är här så dom är inte så barnvänliga.. Dessutom är dom jävligt fula!!
Och så var jag ju även tvungen att ta upp det där om cyklarna i trappuppgången så nu ska dom typ dela ut lappar om att det ska tas bort från trappen så jag hoppas ju att dom som äger dom gör det annars blir jag toki!!





Visst är hon söt mosters lilla gumma :)



Känner mig en del trött för det tog länge innan jag kunde somna igår och när man väl har somnat så får man springa upp typ en gång i timmen för att gå på toa så min sömn har väl inte varit så bra inatt kan man säga men jag kunde verkligen inte somna om nar jag ringt mina samtal så jag får vila här på nån timme..
Är jätte sugen på att baka muffins idag så det tror jag att jag ska göra.. Det blir kladdmuffins och vanliga muffins med dumle i tror jag :)
Men först måste jag och handla så det får bli senare idag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0