En sån här lista

Saker som jag är just nu.
Kär: Absolut :)
Glad: Både och
Trött: Ne inte längre
Vild: Nej
Lugn: Ja
Nervös: För vad?
Uttråkad: Lite smått, man blie en del uttråkad när man bara går och väntar
Irriterad: Lite
Ledsen: Lite bekymrad
Besviken: Mmm lite
Arg: Nej det kan jag inte påstå.
Förvirrad: Ne inte direkt
Sårad: Ne

Random stuff
Någon som du längtar efter: Jaa bebis!! Kom nu!!
Vem kramade du senast: Jocke
Vem kysste du senast: Samma
Vem ringde dig senast: Vickan
Vem pratade du med på msn senast?: Ida
Har du några kärleksproblem: Det kan jag inte påstå
Har du ätit något idag: Joo en mandarin på morron och sen gröt och snart blire lunch
Har du gråtit idag: Ne
Har du skrattat idag: Inte än men det kommer nog

Jag
Är singel: Nepp
Är rädd för att bli övergiven: Ibland
Svär ofta: Nja det går som i perioder
Sjunger i duschen: Ne
Morgonperson: Ibland, har även mina perioder där
Skrattar åt mina egna skämt: Nja
Vill ha barn: Jaa men h*n verkar inte vilja komma

Har du
Glasögon/linser: Japp har till och med på dom nu
Piercingar: Ett par stycken
Syskon: 3 st
Färgat håret: Ett antal ggr
Bra självförtroende: Det duger väl fast för tillfället är det lite sämre med de
Sagt" jag älskar dig" till någon: Jepp
Varit kär: Jaa är de nu juh
Dumpat någon: Jo


Kommentarer
Ida

Ja då kanske det var tur att du inte kom då :)



Du ska se att den kommer snart! Men jag förstår verkligen att det inte kan vara så skoj bara gå och vänta, och vänta och vänta...

2009-01-06 @ 12:53:13
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
milla

Hoppas den kommer snart =) P & K

2009-01-06 @ 15:35:17
URL: http://millvall.blogg.se/
Babbidesign - [Design & Foto]

Hallå där! Idag är sista chansen att få en billig bloggdesign om du skulle vara intresserad! Om inte, ha en bra dag :)

2009-01-06 @ 15:44:03
URL: http://babbidesign.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0