En 2009 bebis





Nu kan vi pusta ut och inte längre oroa oss över att våran älskade lilla bebis skulle bli ett av dom sist födda barnen 2008 vilket känns himla skönt.. Som sagt så är det nog inte så jätte kul att fylla år sist på året..
Så nu får du jätte gärna komma redan idag :)






Går kvällen var mkt lugn och skön.
Vi åt en god middag som bestod av fläskfilé, hemmagjort klyftpotatis, sås och en riktigt god sallad,
En stund efter att vi ätit kom Jockes föräldrar och lillebror hit och var till 22.30 tiden och då for vi iväg till Nyborg tille Jens och Emelie där det var lite folk och drack.. Firade in det nya året där med raketer och självklart en nyårs puss ;)
Alla var och skulle känna på magen och det var väldigt blandat om vad alla trodde att det skulle bli för kön så nu är det bara vänta och se vilka som hade rätt :)

Vi kom hem vid 2 tiden och då kröp vi ner i sängen men det tog en stund innan jag kunde somna för jag hade som lite förvärkar lr liknande men det gav med sig efter en stund och jag somnade gott och har sovit till 12 idag :)



Nu ser jag fram emot 2009 som för övrigt kommer bli det bästa året hittills för då kommer ju våran lilla bebis att födas :)












Och bilderna är fotade av världens bästa Ida :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0