Bandy lördag





Idag har gossen varit på sin första bandy match fast han tyckte inte det var så intressant så han sov mest hela tiden :)
Sen har vi varit i Nyborg och ätit och kolla tv och så tills nyss då vi kom hem..
Jag känner mig rätt så trött så jag hoppas gossen snart vill ha mat och sen sova..
Imorron börjar Jocke och jobba igen så då blir vi ensamna då får vi se vad vi hittar på, blir nog promenad iaf om det inte så för kallt...



Jag är så sjukt sugen på att fara på Ikea så jag hoppas det blir av till veckan, jocke ska ju egentligen vara ledig tisdag och onsdag men nu vet jag inte om han kanske ska jobba iaf så vi håller tummarna på att han är ledig en dag iaf så vi kan fara dit..
Vi måste köpa oss en sån där tunn typ bäddmadrass som man kan köra i tvättmaskinen för det är ju inte så kul om det skulle komma kräk lr så i sängen och så kan man inte tätta madrassen.. Så behöver vi lite annat smått och gott som alltid annars då man far dit så hittar man alltid nå man behöver :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0