Alwin sover i sin stora säng :)







Nu har vi just ätit middag och Alwin ligger och sover i sin spjälsäng för första gången :) Jag la honom där när vi kommit hem från våran promenad som vi var på med Hanna, Wilma och Ida och han sover då så gott :) Tänkte att jag skulle prova och se hur han sover där men han verkar inte märka någon skillnad..

Idag har ju Jocke börjat jobba igen så det var som första dagen utan honom men det har då gått så bra så.. Gossen vaknade vid 8 så då tog jag honom till våran säng där vi låg och mös en stund innan han ville ha mat och sen när han ätit så somnade vi om igen båda två och sov till typ 11 :) Vilka sömntutor vi är :) Sen har han legat på golvet och titta när jag åt frukost och sen fick han ligga i spjälsängen och titta när jag vek tvätt.. Efter det kom Ida hit och var med honom medans jag duschade (Tack Ida) Sen var det dags för gossen att äta igen och efter det gick vi ut på promenad..
Det tar som ett bra tag att mata honom för efter en stund blir han så trött av att suga så då somnar han så jag får hålla på att väcka honom hela tiden för att han ska äta sig mätt någon gång och ändå tar det ca1 timme så det går inte fort.. Man ska inte ha bråttom när han ska äta :)



Kommentarer
Ida

Hihi, det var så lite så :) Gör jag gäääärna om :P

2009-01-25 @ 18:27:45
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0