-16






Ida frågade mig tidigare om jag ville gå på en promenad men då var jag just påväg ohc skulle och äta med mamma och dom så jag sa att vi kan ta det senare.. Efter vi ätit så for vi på coop för mamma skulle köpa blomjord och lecakulor åt mig så jag kan sätta om mina stackars blommor och sen for vi hem till mamma för att fixa lite.. Sen när jag väl kom hem så är det ju fan -16 grader ute så det blev ingen promenad.. Typiskt!!
Men imorron ska vi och så blir det även lunch på kina :) Undra om Millan och Vickan oxå vill komma? :)

Ska även sätta om mina bommor imorron.. Har köpt nya krukor för länge sen men har inte kommit mig för att köpa blomjord så dom står med sina plastkrukor i dom andra..



Kommentarer
Hanna

När vi kommer till BB blir jag lite pirrig eller för dom som får igång allt hemma så blir dom säkert pirriga redan då, men vi hade ju en bokad tid på BB =) BM där var så himla gullig och förklarade allt som hände så där kände jag mig lugn! Det kommer gå fint, lycka till när det väl blir!

2009-01-07 @ 09:42:53
URL: http://junttikkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0