Ska det aldrig sluta snöa?













Åhh vad jag är less detta skit väder!!
Det verkar ju som att det aldrig kommer ta slut för nu har det ju liksom snöat och varit iskallt i flera dagar..
Man blir ju inte direkt sugen på att gå ut även fast det är rätt trist och bara sitta inne men vad kan man göra..
Jag vill ju kunna gå på promenader med vagnen och få frisk luft det är ju så himla skönt men nä ist får man sitta här inne och vänta på att det ska bli bättre väder men det verkar dröja..
Har fått höja elementen här för att man inte ska frysa ihjäl och jäkligt sugen på att bada är jag men det kan man ju inte heller göra..
Åhh vad bitter jag blir!!





/Emma - som vill ha bättre väder


Kommentarer
sassan

Jaa precis =)

2009-02-08 @ 15:57:28
URL: http://sassan86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0