Strumpbyxor på pojkar?






Fy vad jag är less att sitta inne nu alltså!!
Är ganska sugen på att trotsa kylan idag men samtidigt inte för gossen får ju så svårt att andas då det är såhär kallt..
Kanske man skulle sätta i värmaren i bilen och fara och ta sig en fika lr nån god sallad bara för att komma ut en sväng..?
Nån som är sugen??

Idag måste jag iaf packa väskan inför helgen så det är gjort så vi kommer iväg så fort som möjligt imorron..
Ska till Luleå först en sväng för jag måste köpa mig nån ny bh när mina gamla blivit för små.. Kanske man kan ha dom igen när all mjölk försvunnit??
Måste även köpa strumpbyxor åt gossen så han slipper frysa.. Jocke tycker inte att pojkar ska ha sånt med hallå han är ju en bebis och dessutom så är det ju så himla enkelt med byxor och strumpor i ett ;) Vet inte ens om det finns långkalsonger till såhär små barn??



Nu ska jag roa min söta lilla pojk en stund :)


Kommentarer
Elin

Haha :) Klart pojkar kan ha strumbyxor. Jag tycker det är ganska så söt med strumbyxor och en fin tröja även när man är två ter år.

2009-02-19 @ 16:53:27
URL: http://elinrydberg.blogg.se/
Cecilia A

Haha! Vad gulligt att han inte tycker att pojkar ska ha strumpbyxor :) Är han rädd att han ska bli femi då eller? :) Klart de kan ha det. Jag tror inte Alwin bryr sig så mycket, bara han är varm :)

2009-02-20 @ 15:34:04
URL: http://karelare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0