Snålt med nattsömn





Sitter här och är rätt så trött för inatt har det inte blivit mkt sömn alls :( Alwin har som inte velat sova och när han väl har somnat så har han bara sovit korta stunder.. La honom på mitt bröst där han sov från typ 1-3 så det var ju skönt men annars har man fått kämpa med att försöka söva honom utan resultat.. Är nog för att han sov en del igår kväll då han somnade i min famn till och från men kunde ju inte annat än låta honom sova då han hade så ont i magen.. Hellre att han somnar en stund och slipper ha ont än att han får ha ont och grina massa då gör det faktiskt ingenting om man själv får lite sömn även om det är tungt.. Jocke la honom på mage brevid mig innan han for till jobbet och då somnade han efter en stund och sover än så jag fick mig 2timmars sömn nu på morron iaf..


Jag ringde bvc igår och hon tyckte vi skulle prova ersättning från apoteket som heter Profylac och se om det blir bättre i magen av det så vi får hoppas att det blir bättre annars är det bara fortsätta prova andra metoder.. Den var iaf svin dyr 250spänn för en burk på 400g!!
Men kosta vad det kosta vill bara gossen slipper ha ont!!









Igår var ju iaf Ida barnvakt åt Alwin medans jag var och fixade till mitt hår som inte glev som det skulle förra veckan sen när jag kom hem så tog vi en promenad ner på stan och gick på apoteket och sen på myggan och åt lunch.. Efter det gick vi hem och Ida hämtade Ida(hunden) och jag hämtade lite kläder åt Alwin så gick vi med dom på en promenad och sen till Jockes jobb då han sluta för att fortsätta hem till mamma där vi åt middag.. Så det blev att vara ute en del igår för det var ju så himla skönt väder!!
Tror nog vi ska ta oss en promenad idag oxå när Alwin vaknat och ätit så somnar han förhoppningsvis i vagnen en stund :)



Ne om man skulle ta och äta nå frukost





Kommentarer
Cecilia A

Fy fan! Nog kan de ta betalt. Men det går ju på högkostnadsskyddet antar jag så det blir ju billigt efter du har betalat 900 kronor eller vad det nu är :) Hoppas det blir bättre för lill-gossen.

2009-02-25 @ 11:21:54
URL: http://karelare.blogg.se/
Ida

Har ni märkt ännu om han mår bättre av den nya ersättningen?

2009-02-25 @ 16:20:30
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Anonym

prövat en flaska med packning och löstagbar botten så han inte suger i sig lika mkt luft? Det löste våra problem..

2009-02-25 @ 19:33:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0