Nu ska ni få höra






Jag fick det jag hade önskat mig i hjärte present av min älskling :)
En helkroppsmassage på hudverket, hur najs är inte det!! :)
Och det behövs ju verkligen!!
Efter att inte ha varit på massage sen i sommar och dessutom kånkat runt på en liten Alwin i magen och sen bära runt på honom flera timmar om dagen tär på min stackars rygg som jag ändå brukar ha ont i vare sig jag har belastat den lr inte så är det välbehövligt!! :)
Tack hjärtat!! <3 LOVE

Så nu har jag bokat in massage på tisdag kl15 så det blir en dag för mig själv där jag kommer pysslas om i några timmar för kl 11.30 ska jag ju och färga håret och sen massage i en timme :) Åhh så jag ska njuta!! :)
Dessutom så är Jocke ledig på tisdag så då behöver inte Alwin vara hos mamma..



Nu vaknar min bebis så ska gå och ta upp honom :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0