Jag blir fan galen!!






Våra grannar kan reta gallfeber på mig alltså, dom måste ha nån pojk typ i tonåren för det springer massa små pojkar där hela tiden och dom röker i trappuppgången så det stinker i våran hall och just nu så spelar dom musik så det bara dånar här inne.. Undra hur det ska gå när Alwin börjar sova i sitt rum för det är vägg i vägg med deras lägenhet och även det rummet där dom spelar musik på högsta volym..
Dessutom så lyssnar dom typ på hårdrock och det är musik som jag verkligen inte klarar av!!
Gus vad jag är bitter just nu alltså!!
Blä!!







Kommentarer
Annelie

Jag hade ju lätt bara klampat in där (utan att ringa på dörren först) och låtot dom höra på vreden. Man måste ju som ändå bete sig när man bor i lägenhet. Oavsett åldern. Vet dom inte det - så låt dom bli medvetna om det :)

2009-02-23 @ 19:40:41
URL: http://annelienystroem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0