Hemma i snöiga Kalix






Då var vi hemma igen, fast vi har varit hemma sen 12 typ.. Gossen somnade i bilen som vanligt så när vi kom hem så la jag honom i våran säng och så la jag mig oxå och vilade en stund.. Blev dock inte så lång stund men det var skönt iaf :)
Shit alltså vad det snöar idag!! Tänkte igår att det säkert skulle vara bättre väder idag men icket.. Massa jävla snörök och sånt efter vägen men tar man det bara lugnt så går det ju ändå bra.. Lite jobbigt bara.. Jag höll först inte på att ta mig ut till vägen från systers gård när det drivit igen men Audin skottade sig fram så det gick till slut :)


Alwin har nyss fått mat och han vart lite pömsig efteråt så han ligger här brevid och powernapar lite till och från :) Så ligger han och flinar i sömnen, han riktigt drar på smilebanden så mkt det går ;) Mitt lilla söthjärta!!






Kommentarer
therese

titta, ja har också en nu ;)

2009-02-23 @ 14:17:45
URL: http://thereseomnell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0