Gudmor Ida





Som många redan vet så har jag bestämt att jag vill ha min kära vän Ida som gudmor åt Alwin.
Hon blev jätte glad när jag fårgade om hon ville bli det så det känns ju kul :)
Vi har känt varandra sen dagistiden och bodde i stort sett grannar när vi var små så vi umgicks en hel del..
Sen var det en period när vi inte umgicks sådär jätte mkt men för ca 1,5 år sen började vi umgås mer igen och sen blev vi ju dessutom grannar igen :)
Vi har umgåtts en hel del sen jag och Jocke flyttade hit och Ida har varit med från första dagen då vi fick reda på att vi vänta barn..
Alwin är ännu bara 5 veckor och hon har redan hunnit hjälpa till en hel del även fast man inte bett om det så kommer hon över och är med Alwin så jag tex kan duscha och sånt :) Hon byter blöja helt självmant ;) Och matar och gosar med honom :)
Jag tror, eller rättare sagt jag VET att hon kommer bli en super gudmor år våran gosse :)









Jag har snott bilderna från Idas blogg för jag hade inga bilder på dom tillsammans :)
Hoppas det inte gjorde nå??
Det är Millan som har fotat :)


Kommentarer
Ida

Åhhh, snyft vad känslig jag blev när jag läste detta <3

2009-02-17 @ 22:37:12
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0