Grattis!!





Inatt när jag vaknade för att ge Alwin mat så tog jag tag i telefonen direkt för att se om det kommit något mess om någon bebis och visst hade det gjort de :)
20.43 igår fick Annelie och Markus en liten flicka på 3370g och 51cm :)
Jag vart så rörd och glad för deras skull så jag blev alldelens tårögd och sen hade jag jätte svårt att somna om för att jag var så glad så började jag tänka på när Alwin föddes :)
Man kan inte ens föreställa sig vilken underbar känsla det är att få se sitt barn för första gången, när det lillaknytet ligger där på ens bröst, vilken glädje man känner då om man inte upplevt det!!

Ett stort grattis till dom lyckliga föräldrarna!!




Alwin som nyfödd







Kommentarer
sassan

ja nä man kan ju inte köpa allt man kanske skulle vilja ha när man är f- ledig men lite grand då och då =)

2009-02-20 @ 12:57:11
URL: http://sassan86.blogg.se/
Hanna

Aaah :) Du får också följa med och simma sen då du kan!

2009-02-20 @ 21:39:29
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0